کادو چوبی برای هدیه

کادو چوبی برای هدیه

عشق و درختان چه ویژگی مشترکی دارند؟ آن ها هر دو قوی و پایدار هستند، می توانند آب و هوای سخت را تحمل کنند، و با پرورش و مراقبت رشد می کنند. به همین دلیل است که چوب یک کادو چوبی فوق العاده و معنی دار برای سالگرد است. به عنوان هدیه سنتی سالگرد ازدواج، چوب نمادی از یک ازدواج محکم و با دوام است. و به عنوان هدیه برای هر سالگرد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. کادو چوبی نماد همان چیز است! که هدیه را با معنای قدرتمند و تکان دهنده ای برای نشان دادن هرگونه نقطه عطف در یک ازدواج پر می کند. چوب انواع مختلفی دارد؛ چوب از آثار هنری گرفته تا میزهای سرو قطعات، لوازم جانبی تا وسایل و مبلمان و عطر، قسمت های زیادی از جهان ما را تشکیل می دهد. در حالی که این ماده شگفت انگیز است، این بدان معناست که یافتن چیز خاصی از چوب می تواند هم آسان باشد و هم طاقت فرسا. ما آن را به تعدادی از هدایای بسیار مورد علاقه برای شما محدود کرده ایم- هدایایی که عاشقانه  ریشه و اهمیت در هسته خود دارند. در ادامه با بهترین هدایای سالگرد چوبی آشنا شوید؛

فروش اکسسوری چوبی در وب سایت خانه بلوط

کادو چوبی برای هدیه حتی میتواند سفارشی باشد و نیازی نیست که از محصولات اماده باشد.

ظروف غذای قلبی مینی چوب

این ظروف چوبی قلبی مکانی عالی برای نگهداری همه چیز از انگشتر و جواهرات گرفته تا نمک و فلفل است. آن ها توسط هنرمندان کنیا که از تکنیک های سنتی استفاده می کنند، از چوب زیتون وحشی دست دوز شده اند. خرید این کاسه ها از رشد اقتصادی حمایت می کند و مهارت های سنتی صنعتگران را در جوامع روستایی شرق آفریقا تقویت می کند

گردنبند قلب چوبی

برای خانم هایی که عاشق بلینگ هستند، این گردنبند مورد مناسبی است. این قلب چوبی که در کانادا ساخته شده است دارای پنج نقطه نقره منبت کاری شده است- هدیه ای عالی برای سالگرد ازدواج و مناسبت های دیگر که هم شیرین و هم نمادین است.

برای کادو ولنتاین نیز میتوان از محصولان چوبی برای پر کردن و یا تزیین کادو استفاده کرد که اگر درست استفاده شود باعث زیبایی دو چندان ان میشود.

قاب عکس چوبی حکاکی شده

قاب عکس چوبی ما هدایای زیبایی را برای عزیزان می سازد. قاب های عکس ما در سایه های مختلف موجود است و برای همه اتاق های نشیمن، اتاق خواب، میز و دیوارها مناسب است. علاوه بر این، هر یک به طور منحصر به فرد با یک پیام ویژه حک شده است. قاب ها شامل قاب چوبی مشکی مات، قاب بلوط تیره، و همچنین انواع قاب های سبک تر هدایایی نفس گیر و زیبا را برای همه موارد فراهم می کند.

قاب چوبی میتواند یک کادو چوبی برای هدیه باشد ولی مطمئنا نیاز به چیزهای دیگری جهت تکمیل دارد.

تخته های چوبی خرد کننده

تخته های چوبی به شکل قلب مناسب برای زوج های تازه ازدواج کرده و صاحبان خانه های جدید طراحی شده اند و دارای پیام های خاص و جزئیات شخصی هستند. تخته های خرد کننده شامل اقیانوس ها و کوه های شخصی شده، برای زوج هایی که سالگرد خاصی را جشن می گیرند مناسب است، تخته خردکن چوبی یک هدیه فوق العاده است که عبارت “سالگرد مبارک” بر روی چوب نقش بسته است و یک پیام ویژه از طرف شما نیز حک شده است.

ساعت چوبی

هدایای چوبی لازم نیست وسایل تزئینی یا خانگی باشند. در واقع، آن ها می توانند لوازم جانبی شیک نیز باشند! هر مردی به ساعت نیاز دارد، و برای مردی که همه چیز طبیعی و روستایی را دوست دارد بهتر است از ساعت چوبی استفاده کنید، این ساعت مچی زیبا ساعت بسیار جذابی است و به راحتی با هر چیزی که می پوشد چه یک کت و شلوار مشaی سه تکه و چه هر روز تی شرت و شلوار همراه او خواهد بود. او همه چیز را در مورد این ساعت مجلل دوست خواهد داشت، و این هدیه ای خاص برای هر مناسبت است!

جعبه چوبی ساعت

برای طرفداران ساعت، این قاب ساعت چوبی هدیه ای فوق العاده می باشد! این جعبه با صفحه نمایش شیشه ای، می تواند به راحتی تمام ساعت های شگفت انگی را درون خود به نمایش بگذارد، اما بهتر است کشوی زیر آن نیز باشد تا سینی اضافی به او فضایی دهد گیره های دستبند، گیره های کراوات یا هر چیز دیگری را نگه دارد. با هدیه ای از این قبیل، همسر شما همیشه مثل همیشه جذاب تر به نظر می رسد!

 

کاربرد جعبه چوبی برای هدیه

در واقع جعبه های چوبی برای هدیه به افراد خاص گزینه ای مناسب هستند در واقع در بیشتر جعبه های چوبی، علاوه بر استحکام و دوام زیبایی حرف اول را می زند. ظرافتی که در باکس های چوبی وجود دارد بسیار زیبا و چشم نواز است و مشتری مجاب به خرید آن می شود. کاربرد جعبه ها بیشتر برای نگهداری مواد خوراکی مثل؛ شکلات و سوغاتی ها می باشد. در کل جعبه های چوبی از ابتدا تا کنون جذابیت و زیبایی خاصی داشته اند و مورد استقبال افراد قرار دارند، البته هیچ گاه باکس ها و وسایل چوبی از مد نمی افتند و همیشه بروز هستند.

ایده هدیه چوبی برای مناسبت ها

در ابتدا، ممکن است چوب عاشقانه ترین انتخاب برای افراد باشد، تخته های برش می توانند هدیه ای متفاوت برای زوج هایی باشند که عاشق آشپزی هستند، این هدیه برای زوج های عاشق آشپزی کارایی زیادی دارد و بیشتر برای مهمانی ها مناسب است، علاوه بر این می توانید برای شریک خود دستبند چوبی انتخاب کنید، زیرا چوب نماد درخشندگی است و هدیه ای است که در هر صورت همرا او خواهد بود. به طور خلاصه چوب برای هدیه نمادی از ریشه های پایدار و قوی یک رابطه می باشد که در انواع مدل ها و طرح های زیبا و خاص در بازار برای خرید موجود است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *