استاندارد های لازم برای ساخت خانه سگ ژرمن شپرد

استاندارد های لازم برای ساخت خانه سگ ژرمن شپرد و ابعاد سگ و خانه

سگ ژرمن شپرد چوپان آلمانی نیز نامیده می ‌شود. این سگ ها با رفتار آرام و نجیب خود یادگیری بسیار سریعی دارند. سگ های ژرمن سگ های نجیب، سختکوش، وفادار و بسیار باهوش هستند. آن ها از نظر اندازه بزرگ هستند و دارای ساختارهای بدنی و ورزشی بسیار ساده ای می باشند که هم آن ها را قوی و هم چابک می کند.  اگرچه آن ها سگ های به عنوان سگ های گله عالی هستند اما چوپان های آلمانی بسیار مناسب برای کار به عنوان حیوانات خدماتی مانند راهنمای نابینایان نیز می باشند. استاندارد های لازم برای ساخت خانه سگ ژرمن شپرد و ابعاد سگ و خانه باید در نظر گرفته شود.

خانه سگ چوبی برای سگ های ژرمن نیازمند استفاده از بهترین متریال است که  شما میتوانید برای این مهم با تماس بگیرید.

آن ها عملکرد فوق‌ العاده‌ای به عنوان سگ کار دارند. به ویژه در عملیات های پلیس و ارتش بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرند.  آن ها همچنین سگ های نگهبان بسیار خوبی می باشند. البته سگ چوپان آلمانی باید خانه ای بسیار خوب و عالی داشته باشد.

ما در این مقاله قصد داریم استاندارد های لازم برای ساخت خانه سگ ژرمن شپرد و ابعاد سگ و خانه را توضیح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به مطالعه بقیه مطالب پردازید.

ابعاد و ظاهر سگ ژرمن شپرد

در بیان مطالب در مورد استاندارد های لازم برای ساخت خانه سگ ژرمن شپرد و ابعاد سگ و خانه توحه به ظاهر نیز مهم است.  یکی از شناخته شده ترین نژادهای سگ امروزه، سگ های آلمانی شپرد می ‌باشند که به دلیل تعادل چشمگیر قدرت و فضل خود مورد توجه قرار می گیرند.

سگ های بزرگ با وزن ۵۰ تا ۹۵ قادر به فعالیت بسیار مفید می باشند. آن ها با ظاهری هوشیار و در عین حال مهربان که با گوش‌ های بلند و چشم های تیره و بادامی شکل هستند، دیده می شوند. این سگ ها دارای دو لایه پوستی می باشند که به آن ها اجازه می دهد، تقریباً در هر شرایط آب و هوایی رشد کنند.  سگ ژرمن شپرد معمولاً ترکیبی از رنگ های مشکی و برنز می باشد اما در رنگ های دیگر  مانند مشکی و سرمه ای نیز در ترکیب با رنگ قرمز نیز وجود دارند که بسیار نادر هستند. ارتفاع این نوع سگ نیز می ‌تواند حدود ۹۰ سانتی متر باشد.

ساخت لانه سگ چوبی در خانه بلوط با بهترین قیمت و کیفیت،با تماس بگیرید.

نوع رفتار سگ ژرمن شپرد

این سگ ها با رفتارهای شجاعانه هوشمندانه و ملایم خود شناخته می‌ شوند. آن ها مناسب کار چند وجهی و یادگیری می باشند.  می توانند سگ های غالب برای شبانی یا سگ های پلیس و ارتش باشند. چوپان های آلمانی برای کار پرورش داده شده اند و مناسب انجام وظایف هستند.

یک ساعت یا بیشتر در روز را برای آن ها به عنوان ورزش و تفریح اختصاص دهید.‌ این نژاد جزو سگ هایی نیست که روی کاناپه می خوابند و ۲۴ ساعت لم داده اند بلکه سگ های بسیار سریع می باشند. برای شاد کردن آن ها در نظر گرفتن تدارکات خاص ها لازم است. اگر چه سگ های ژرمن شپرد کاملا تهاجمی نیستند اما طبیعت آن ها این است که از مردم و صاحبان خود کاملا محافظت کنند.

این سگ ها با رفتار مهربان و آرامی که دارند قادر می باشند با حیوانات خانگی دیگر ارتباط برقرار کنند و رابطه بسیار خوبی نیز با کودکان دارند.

نیاز های زندگی سگ ژرمن شپرد به خانه

اگرچه ممکن است در ابتدا برای کارهای سخت و طولانی تربیت شده باشند اما در موارد مختلف به عنوان سگ کالای قاچاق و یا سگ های نگهبانی مورد استفاده قرار گیرند. هنچنین به عنوان سگ های خانوادگی و نگهداری شخصی نیز بسیار عالی هستند. این سگ ها به خوبی با شرایط محیط سازگاری پیدا می ‌کنند.

انرژی زیاد و اندازه بزرگ، آن ها را برای خانه ‌ای با حیاط حصار کشی شده مناسب تر می کند.  تا زمانی که ورزش روزانه کافی انجام شود، این سگ های آلمانی می توانند در آپارتمان ها خوب عمل کنند. این سگ های دوست داشتنی می توانند در خانه هایی با حیوانات خانگی دیگر ارتباط عالی داشته باشند.

آن ها به صاحبان خود وفادار هستند و همه چیز را برای کسانی که دوست دارند، به خطر می ‌اندازند.

مراقبت از آن ها

در ادامه مقاله درباره استاندارد های لازم برای ساخت خانه سگ ژرمن شپرد و ابعاد سگ و خانه  به قسمت مراقبت از این سگ ها می پردازیم.

این سگ های آلمانی دارای پوشش ضخیم و دو لایه می‌ باشند. آن ها برای تمیز شدن نیاز به حمام دارند و این کار باید دو بار در هفته انجام گیرد.

این سگ ها در فصل بهار و پاییز به شدت ریزش پشم پیدا می کنند و شما باید دوبار در روز آن ها را کاملاً تمیز کنید تا از این تغییرات فصلی مطلع شوید. شبان های آلمانی به جز مواردی که در گودال های گلی نیافتند و به طور کلی کثیف می شوند، به ندرت به حمام نیاز دارند، زیرا بیشتر کثیفی ها را می توان با پارچه تمیز کرد.

کدر شدن موهای که در این سگ‌ ها می ‌تواند به معنای کمبود مواد مغذی در رژیم غذایی باشد. بنابراین به رژیم غذایی این سگ ها توجه کنید. طول ناخن و سلامت گوش و دهان نیز بسیار مهم است. ناخن برخی از این سگ ها به طور طبیعی با فعالیت ساییده می ‌شود اما اگر صدای ضربه زدن آن ها به زمین را می شنوید احتمالاً زمان کوتاه کردن آن فرا رسیده است. علاوه بر مسواک زدن منظم و مراقبت های دندانی، این سگ ها بسیار باهوش و پر انرژی هستند، که روزانه به مقدار زیادی تحریک ذهنی و ورزش نیاز دارند. به دلیل ماهیت محافظتی آن ها مهم است که در جوانی آموزش اجتماعی بودن را برای آن ها شروع کنید.

ساخت خانه سگ ژرمن شپرد

رعایت استاندارد های لازم برای ساخت خانه سگ ژرمن شپرد و ابعاد سگ و خانه اهمیت فراوان دارد.  خانه سگ باید به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند وارد شود و بچرخد. باید بتوانید راحت دراز بکشید و به اندازه کافی از درب عقب باشد تا از عوامل محافظت شود.  خانه سگ را می توان به طور مستقیم روی زمین قرار داده و می ‌توان آن را روی تخته، سیمان یا روی آجر قرار داد. همه اندازه گیری ها باید به نوعی باشد که سگ در آن احساس راحتی کند.

مرحله اول: سگ ها را از نوک گوش های آن ها تا زمین و وزن بینی تا انتهای توده شان اندازه بگیرید.  ۱۲ اینچ را به اندازه گیری ارتفاع و ۲۴ اینچ را به اندازه گیری طول اضافه کنی. این اندازه‌ گیری ‌ها طول و ارتفاع دیوارها را برای خانه سگ تعیین می کند.

مرحله دوم: چوب و لوازم کافی برای ساخت خانه سگ به اندازه مورد نیاز خود خریداری کنید. برای چهار دیوار و کف و سقف لوازم مناسب تهیه کنید.  فراموش نکنید که تخته های دو در چهار اینچی به اندازه کافی برای خانه های چوبی سگ ها تهیه کنید.

اگر اندازه بازهم به نظرتان کوچک بود، سعی کنید خانه سگ را کمی بزرگتر بگیرید. تهیه خانه بزرگ تر برای سگ اشکال چندانی ایجاد نمیکند ولی نوع کوچک تر آن می تواند این سگ های مهربان و اجتماعی را آزار دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *