نکات خرید میز و صندلی باغی

نکات خرید میز و صندلی باغی

نکات خرید میز و صندلی باغی

فضای باز خارج از خانه از جمله حیاط، ویلا و باغ از مساحت و اندازه ای برخوردارند که می توان وسایل بسیاری را در آن قرار داد و یکی از این وسایل میز و صندلی باغ است و اکثر اوقات به آن ها مبلمان باغی هم گفته می شود. در ساخت اینگونه وسایل از مواد و متریال های متنوعی استفاده می شود. همچنین می توانید این میز و صندلی ها را در طرح ها و رنگ های مختلفی از بازار خریداری کرد. اما باید در زمان خرید میز و صندلی باغی به نکاتی توجه کنید. ما در میز و صندلی باغی اصفهان به این نکات می پردازیم.

انواع میز و صندلی باغی

میز و صندلی و به طور کلی مبلمان های فضای باز در انواع باغی، ویلایی، بالکن و… ساخته می شوند. اما همه این ها به شکل های مختلفی و در انواع متنوعی ساخته و به بازار عرضه می شود.

  1. صندلی آویز
  2. سایبان
  3. آلاچیق
  4. میز و صندلی حصیری

جنس میز و صندلی باغی

میز و صندلی باغی با توجه به اندازه فضای باز خریداری می شوند. مثلا می توانید تک نفره، دو نفره و … خریداری کنید. همه این مبلمان از متریال مختلفی ساخته شده است و اغلب در دسته محصولات چوب و فلز قرار می گیرند. در اینجا به چند نمونه از این مبلمان اشاره می کنیم :

  • مبلمان چوبی
  • میز و صندلی فلزی
  • میز و صندلی آلومینیومی
  • مبلمان حصیری
  • میز و صندلی پلیمری

نکات خرید میز و صندلی باغی

نکات خرید میز و صندلی باغی

معمولا این میز و صندلی ها به علت مواد بکار رفته در ساختشان از مقاومت بالایی در برابر آفتاب ، رطوبت و … دارند.

برای خرید میز و صندلی کلیک کنید و حتی شما میتوانید با سفارش میز و صندلی با هر ابعادی با ما تماس بگیرید.

نکات مهم در هنگام خرید مبلمان باغی

در زمانی که برای خرید این محصولات به فروشگاه های مرتبط مراجعه می کنید، باید نکاتی را رعایت کنید و مواردی را در نظر بگیرید. این موارد به شرح زیر اند :

  1. مساحت فضای مورد نظر

حتما قبل از خرید این مبلمان باید مساحت و اندازه آن فضا را در نظر بگیرید. برای مثال از یک مبلمان بزرگ با تعداد صندلی زیاد برای یک فضای کوچک استفاده نکنید.

  1. دوام و کیفیت

در زمانی خرید میز و صندلی باغی حتما باید به این نکته دقت کنید که آیا این محصول از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. این گونه محصولات و وسایل باید در برابر بارش باران، آفتاب و حرارت مقاومت بالایی داشته باشند تا دچار آسیب و خرابی نشوند.

  1. شرکت معتبر

اگر از شرکت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید، خدمات حمل و نقل، چیدمان و … نیز شامل می شوند. حتما به گارانتی دقت کنید. حتما سوال کنید که شرایط مرجوعی محصول چیست تا اگر مشکلی پیش آمد به شما کمک کنند. رفتار فروشندگان هم در این بین حائز اهمیت است. باید با صبر به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

  1. ست شدن با محیط

اگر به ست و هماهنگ شدن وسایلتان اهمیت می دهید ، پس در زمان خرید این محصول هم باید به آن توجه کنید. وسایلی که برای دیزاین و دکوراسیون محیط بیرون و فضای باز انتخاب می کنید حتما با توجه به مبلمانی که خریداری می کنید، تهیه کنید.

  1. سبک میز و صندلی

باید با توجه و دقت به سلیقه ای که دارید و یا با مشورت گرفتن از افراد متخصص در دکوراسیون (دکوراتور)  سبکی که دوست دارید را در انتخاب این مبلمان بکار ببرید.

  1. اندازه مبلمان

اندازه مبلمان و سایزشان به اندازه محیط مورد نظر بستگی دارد. اگر فضای باز و بزرگی دارید، می توانید از مبلمان هایی با هر سایز دلخواه استفاده کنید. اما باید از مبلمان با سایز کوچک تر برای فضای کوچک استفاده کنید.

میز و صندلی مناسب هر فضا

مبلمان ها با توجه به هر فضا طراحی و ساخته می شوند. حالا باید ببینیم برای چه فضایی ، چه مبلمانی مناسب است.

  • فضای حیاط

با بکار بردن یک ست از مبلمان می توان ظاهری زیبا به حیاط بخشید. اگر حیاط شما گل کاری شده باشد و یا درخت در آن کاشته شده باشید، می تواند به یک محیط آرامش بخش برای شما تبدیل شود. از تاب هایی که به صورت صندلی اند می توانید در حیاط خود استفاده کنید. اغلب آن ها از جنس فلز اند و با توجه به کاربردشان ، بسیار مقاوم اند و زنگ نمی زنند. می توانید از آلاچیق هم برای قسمتی از حیاط استفاده کنید. از میز و صندلی و مبلمان پلاستیکی هم می توانید استفاده کنید. تمام مبلمانی که برای محیط های باز ساخته شده از تنوع بسیاری برخوردار است.

  • بالکن و تراس

برای این گونه فضا ها می توانید از میز و صندلی هایی از جنس آلومینیوم استفاده کنید. بخاطر سبکی که دارد برای استفاده در بالکن هم مناسب است. حمل و نقل آن هم راحت است و به آسانی انجام می شود. باز هم به اندازه و مساحت بالکن دقت کنید.

نکات خرید میز و صندلی باغی

نکات خرید میز و صندلی باغی

  • روف گاردن

برای ساختمان هایی که روف گاردن دارند بهترین گزینه استفاده از یک مبلمان برای تکمیل دکوراسیون آن است. برای این محیط اغلب از میز و صندلی های حصیری استفاده می شود. این مدل از میز و صندلی ها به راحتی با هر محیطی و با هر سبکی ست و هماهنگ می شوند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *